2009. május 25., hétfő







Hétvégénk elég sűrűre sikerült. Szombaton esküvőn, vasárnap szülinapon voltunk. Zénó mindkét helyen nagyon jól érezte magát. Néhány kép:(a képek élessége a gyors mozgástól kicsit elmaradnak a tökéletestől)
A gyerek, aki persze nem bírta végigülni a polgári esküvőt, pedig bizisten minimálprogram volt, az alig 20 percével. Irigykedve néztem néhány anyukát, ahogy gyerekük teljesen nyugiban végigülte csendben(!!!) az esküvőt. Zénó mindezek helyett egyfolytában hangosan röhögött (na jó, kacagott) és persze egy percig sem bírt nyugiban maradni. Én meg alig bírtam visszafolytani a hangos nevetést, annyira édes volt.

A hintaágy sem hatotta meg, másodpercekig bír csak egyhelyben maradni, így persze a lakodalom(illetve inákbb kertipartis buli) azon része, amíg ott tartózkodott őfelsége nekem kevésbé volt szórakoztató, már ami a felnőtt foglalkozásokat illeti. Fél 8kor hazavittem, így fél 10 után megpróbáltam utolérni a násznép hangulat és alkoholszintjét. A hangulattal nem is volt gond, de annyit inni már nem bírtam, mert addigra kifogyott a pálinkakészlet, meg már egyébként sem bírom. Mindent összevetve isteni éjjel kerekedett, sokat vihogtunk, úgy igazi hüpi módjára. Rengeteget táncoltunk és beszélgettünk.


Vasárnapre elkészült a pillangós torta Elizának:



Mostanában akár fél vagy háromnegyed órán át is képes elszórakoztatni magát azzal, hogy végigpróbálja a cipősszekrényem minden darabját, gondolom, hogy csak azért ennyit, mert nem vagyok nagy cipőgyűjtő, így nincs több száz lábbelim. Eliza kapott néhány lábbelit (5párat), így Zénó jól elszórakozott és még valakinek a titokzokniját is magára rángatta, igaz neki térdig ért. Ja és utána csak abban volt hajlandó elaludni.

2 megjegyzés:

Unknown írta...

sziaa!!
el tudnád küldeni a címedet, hogy elküldjem a képet amit cisnáltam a Zénóról??
puszii
Dóra=)

Perec írta...

hahóóóó, jó, hogy tombol a nyár, meg telek, meg minden, de azért jelentkezhetnél brékó, brékó!!