2009. április 27., hétfő

A második szülinap

A TORTA. Szerintem szép lett, és a lényeg, hogy Zénónak nagyon tetszett és én készítettem. Azt hiszem ügyes vagyok. Jövő hétre készül a hello kittys Rebekának.

A dekoráció egy része, szintén én pingáltam a Bajnai csomagra való tekintettel. A szoba más részein is temérdek lufi volt, ami az első boldogság volt édesemnek, mikor felébredt, majd mikor már kibámészkodta magát lufi ügyben megkérdezte, hogy hol vannak a vendégek. Gőze nem volt arról, hogy mik is azok a vendégek.



Egy ajándék Ijénke mamától. (persze én választottam, mert hát ki más akarna "parasztot" csinálni a gyerekből.)


És mégegy ékes bizonyíték arra, hogy hogyan próbáljuk meg becsempészni a vidéket a lakótelepi negyedikre. Tesco-s farm, nagyon jó és szép, bár bevallom én építem minden nap ilyen kis szépre, majd utána Zénó szétszedi apró darabokra, és én este lefekvés előtt újabb életképet hozhatok össze. Szóval már megint én kaptam az ajándékot. Persze Zénó is imádja ám.


És ők a gyerekvendégek. Az össszes unokatesó végre egy képen. Nem volt egyszerű egy helyben tartani őket, és mivel két helyről fényképeztek így persze a fele erre , a fele arra néz. Sebaj szépek és boldogok.
Majd més teszek fel olyan kéeket is, ahol épp örül és ámul Zénó babám, aki már elmúlott két éves.

2 megjegyzés:

Perec írta...

Boldog Szülinapot Zénónak!!!
(utólag, de csak azért, mert le merem fogadni, hogy nem kaptad meg a képeslapot, és sztem a húsvétit sem, a freemail egy nagy rakás ..)

Sztárcsemete.* írta...

Hehe.:)életem.:)
de azon a képen én borzasztóó vagyokk..ááááá.
na mind1:)
puszi