2009. július 20., hétfő

Azt hiszem megérte türelmesen várnom arra, hogy kisfiam megérjen a bilizésre. Három napja bilibe pisil, igaz még nem szól, hanem inkább én szólok neki, hogy csüccsenjen rá a bilire. Ma pedig megtörtént az első kaki is az elefántos bilibe. Nem tudom, hogy ez már mindig így marad e, de szerintem nagyon jó teljesítmény. Úgyhogy hurrá, hurrá!!!Tegnap apával volt a herceg és szépen pisilt is a bilibe, majd délelőtt bejelentette apának, hogy bepisilt a bugyiba, mire apa ahogy szoktuk megfogta a bugyit és a keze tele lett .....nem pisivel...ma elment lottót tölteni:))))Majd délben apa úgy gondolta, hogy az ő ügyes nagyfia már aludhat is pelus nélkül...így mikor én megjöttem és felébredt a drága és bementem hozzá ott ült félkómásan úgy kb. 2 liter pisiben....és vacogott. De sebaj, apa is tanult valamit. Még alvásra nem veszem le róla, mert ha felébred még nem annyira tuti a visszatartás. De ez gondolom így oké. Szerdán elmegyyünk Sopronba és remélem isteni lesz.

0 megjegyzés: