2009. július 13., hétfő

kicsi nyaralás

Hétvégén Seregélyesen voltunk barátoknál és mivel kimondott nyaralásunk nem lesz idén én kineveztem ezt is annak és lesz még hasonló a nyáron. Jövő héten majd Sopronba megyünk és remélem az is olyan jól sikerül mint ez. Csütörtökön mentünk és ugyan az időnk nem volt épp jónak nevezhető, kiküszöbölve ezt a problémát pénteken Dunaújvárosban fürdőztünk egy jó kis fedett fürdőben. Összesen 3 képet sikerült csinálnom a fürdőben, mert ismét apára bíztam az akkuk bekészítését és hat darab akkuból egy sem volt feltöltve. Zénó itt mondjuk pont nem úgy néz ki, mint aki rettenetesen élvezi, pedig minden percét imádta. Kicsit ugyan az elején túlbiztosítottuk a gyermeket karúszó és beleülős úszógumi segítségével, de hát a szülői gondoskodás. Persze aztán ahogy engedett fel a szülői aggodalom, a végén már biztonsági felszerelés nélkül lubickolt anya és apa ölelő karjaiban. Gyakoroltuk az arc víz alá merítését és a vízen lebegést is és nagyon ügyi volt.
Szombaton Székesfehérváron voltunk egész szép idő volt és a kórházzal szemben egy nagyon jó ki játszótéren múlattuk az időt.
Apa ügyesen tud libikókázni, csak a gyerek türelmetlen kissé, mert még olyan sok játékot kellett kipróbálni.

...és apának is sikerült felmászni. Ja és nagy szomorúságomra úgy néz ki, mintha most is csupán az apjával kirándult volna a gyermek, mert minden képet én készítek, így rólunk közös kép olyan ritka mint a fehér holló, de tényleg ott voltam ám.


...és amikor a gyereknek útközben túrórudit adsz...


...szeretem...

Hazafelé a Balatonfelvidéken autóztunk végig, sajnálom, hogy nem készítettem képeket ismét gyönyörű volt, mint mindig, megdobogtatja a szívem. Óriási vágyam, hogy legalább nyugdíjas koromra ott élhessek és nap mint nap abban a látványban legyen részem ami ott veszi körül az embereket. Ja, és megálltunk Balatonfőkajáron, ahol kapcsolatunk kezdődött és öt éven át nyaraltunk...jó érzés volt ott lenni....

Mindent összevéve isteni néhány napunk volt és jövő héten irány Sopron.

0 megjegyzés: