2008. december 27., szombat

Ünnepek

Na, hát igen már 2 hete semmit sem írtam. Először Zénó betegsége, aztán a karácsonyi készülődés, majd pedig a zajló ünneopek, ami még mindig nem ért véget. Hát ezek akadályoztak az írásban. Most van néhány percem, gyorsan bejegyzek, nehogy azt higgyék kedves ismerőseim, hogy már nem is élünk. A karácsony sűrűn és szépen zajlott. Zénó annyi ajándékot kapott, hogy valószínűleg szobát kell cserélnünk mert nem fog beférni a szobájába. Majd mellékelek képeket. Nagyon tetszett neki minden és nagyon jól eljátszik a sok játékkal, bár gondolom ez már csak rövid ideig tart.
Sajnos mivel nem jártam erre nem tudtam szép ünnepeket kívánni senkinek, de így utólag mondom, hogy mindenkire sokat gondoltam. Nincs sok kedvem most írni. Épp a nővérkémhez költöztem kisfiammal, mert apa ma este bulizik a barátaival. Holnap pedig még bátyámékhoz megyünk karácsonyozni. Na, megyek is.

0 megjegyzés: