2008. október 7., kedd

Tegnap éjjel

Tegnap egész délután a Mimánál voltunk, ugyanis születésnapja volt a drágának. Segítettem neki, kaszinótojást csináltam, meg franciasalit. Ő már délelőtt megcsinálta a fasírozottat. Zénó nagyon jól érezte magát, hiszen egész délután az unokatesóival játszott. Estére már annyira fáradt volt, hogy fürdés után csak ölelgetett és puszilgatott. Na, nem mintha ez ellenemre lett volna...sőt!!!Aztán 2 perc alatt elaludt. Mi az édes drágámmal(vagyis Apával) elkezdtük nézni a NCIS-t, de kisfiam a felénél nagyon elkezdett sírni és kiabálni, hogy NYANYA!!!Apa ment be hozzá, de most nem volt elég, anya kellett. Szerintem valami rosszat álmodhatott, mert nagyon könnyes volt a szeme. Átvittük magunkhoz nicist nézni, de nem tetszett neki a rendszer, Hálószobába vonultam vele, de az sem volt az igazi. Vissza a kiságy és anya a földön mellette...na, ez vált be. De előtte kellett a bújás. Aztán úgy 3 körül ismét jött a Nyanyázás, de akkor már nem mentem oda, hisz nem sírt, hanem csak átszóltam neki, hogy aludjon. És láss csodát, így is jó volt. Néhány perc után elaludt. reggel fél 9-kor kelt, ja persze, ha valaki randalírozik iccaka.
Ma egyenlőre úgy néz ki, hogy jó kisfiú, de hát hol van még az este. Most alszik én meg megírom az angol házimat. Már vasaltam és főztem, kelkáposztafőzeléket, meg gombapörit petrezselymes burgonyát. A fogyókúrám még tart, de még mindig: ÉHES VAGYOK!!!!De megpróbálok kitartani. Le kell adnom vagy 20 kilót és ez nem megy hamar. Lehet, hogy készítek magamról egy elrettentő fotót és kirakom a tükörre. :-))))

0 megjegyzés: