2008. július 23., szerda

Anya kreszre jár

Hétfőn elkezdtem végre a kreszt és talán október-november körül már lesz jogosítványom. persze nem akarom elkiabálni, hisz lehet, hogy teljesen lehetetlen vállalkozás lesz engem megtanítani vezetni. Persze bízom benn, hogy ez nem így van.
Most tehát így néz ki a hetem:Hétfő du. KRESZ, Kedd: du. KRESZ, Szerda: du. angol, Csütörtök: du. KRESZ. Így tehát a hétfő-kedd apáé ő vigyáz imádott kisfiúnkra. Nagyon örülök neki, hisz így sokkal több időt tudnak együtt tölteni és apa is kiveszi a részét Zénó neveléséből. Szerda-csüt meg a mamáé. Persze apa napjain édes kis jófiú volt, na ma aztán bepótolja, mert egyenlőre nagyon nyügi. Bár az idő borzalmas, nekem is napok óta fáj a fejem, lehet, hogy ő is ezt érzi. Én úgy láttam, hogy esett a hó. Persze ezt csak félve merem leírni, nehogy dokit küldjenek hozzám, hogy nézze meg az agyam. De lehet, hogy meg kéne mert nagyon fáj.

Doktornéninket megkérdeztem, hogy kell e aggódnom a kisfiamért, hogy állandóan veri valamibe a fejét...nem kell azt mondta, ez egyfajat hiszti és remélhetőleg, ha nem reagálunk rá se pozitívan, se negatívan akkor kinövi. Most így teszünk, bár néha nehéz megállni röhögés vagy sírás nélkül, főleg amikor épp szétfejeli a számat. (mert ezt tette a minap---vérzett és fájt)

12. fogacska még nem bújt elő és Zénó baba még nem kezdett el járni. (majd meglesz az is)

Egyre közeledünk a péntekhez és a zalai orvos látogatáshoz és nekem egyre jobban szűkül össze a gyomrom és szorul ökölbe a kezem. Rettenetesen utálatos egy dokinő akihez járunk, de valószínüleg ez lesz az utolsó és ha most is olyan lesz mint múltkor, akkor...nagyon morci leszek és lehet, hoyg elküldöm az anyjába. Borzasztó az, hogy kihasználva azt a helyzetét, hogy a közelben nincs gyermeknephrológus. Semmiféle információval nem gazdagodtunk első látogatásunkkor és szinte arra sem méltatott minket, hogy szóba álljon velünk. ....Na, mindegy nem húzom fel magam, majd meglátjuk...kap még egy esélyt, aztán ha nem él vele elvisszük Zénót Pestre dokihoz. Kicsit hosszabb lesz az út, de lehet, hogy megéri.

Na, most mégjobban megfájdult a fejem...

1 megjegyzés:

Perec írta...

Le a dokival! Na, most én is felhúztam magam :((( Nagyon remélem semmi gond nem lesz! A hisztit kinövi, majd, már csak évek kérdése :))
puszi