2008. július 18., péntek

Sopron

Múlt hétvégén Sopronba utaztunk a barátainkhoz. Zénó már nem először volt ott, de nem gondoltam, hogy még rémlik neki valami és azt hittem, hogy meglepődik, hogy ujjabb helyen vagyunk. De azt hiszem emlékezett rá, mert nagyon otthon érezte magát. Elég nehéz ez a mostani időszak, mert még nem megy, viszont, már nagyon nagy a helyigénye. Ezért ha kiveszem az utazóágyból akkor minden másodpercemet leköti, viszont, ha nem veszem ki akkor visít. Így mit tehettem a fele napot visításban, a felét meg szolgálatban töltöttem. Apa a délelőtti alvást szerencsére megoldotta, hogy elvitte sétálni az barát pár fiú tagjával, mi meg csajok egy kicsit lazíthattunk volna, ha nem kell ebédet varázsolni az asztalra, de addig legalűább nyugiban tudtunk dumálni. Pénteken elmentünk sárvárra és kiderült számunkra, hogy milyen gyönyörű arborétuma van. Pedig párom 3 évig dolgozott ott és azért elég sokszor jártunk már együtt is ott, de eddig nem akarta hogy megnézzük. Tényleg nagyon szépséges, óriási, öreg gyönyörű fák, tavacska és csupa gyönyörűség. de a lgjobb a nyugalom volt, ami ott volt és az volt a furi, hogy mindez bent a város szívében. Elmegyünk máskor is ígérem...Egyébként Zénó egy hatalmasat aludt az óriási platánok tövében, majd feketére mászta a térdét.

Az a jó, hogy Zénó mindig boldog, mindig jól érzi magát és csak nagyon ritkán van, hogy besokall és úgy dönt, hogy ebből elég és most kiengedem az kisördögöt...
Egyébként, kár hogy nem láttam mikor kiemelték a hasamból, mert esküszöm, hogy ő mosolyogva jött a világra...(lehet, hogy azért nem sírt fel olyan hamar mert nevetett) Mindig mosolyog, állandóan...(ez 98%-ot jelent)-és vannak rá tanuim is.

Még nem kezdett el járni, de már nagyon sokszor lépeget oda hozzám. És ezt azért szeretem mert olyankor megöleli a nyakam és hozzámbújik. ( nem tudom miért van az, hogy ha kérem akkor nincs se puszi, se ölelés) (Bár én egész nap azt kérek tőle, lehet, hogy unja)
Szeretem és ezt nem szégyenlem naponta akár százszor is a fülébe súgni. És ugyanígy teszek apával is, és a puszit és ölelést is beleérthetjük és azt tudom, hogy ő unja...néha kikészítem vele. De azért szeret.
Zénó 2 napja megtanulta kimondani azt a szót, emit az elkövetkezendő évben a legtöbbször fog használni...NEM(és tekeri hozzá az édes kis fejét...de derékból)

1 megjegyzés:

Perec írta...

Nixonnak a "nem" volt az első szava. Úgyhogy készülj!! :))))
A sárvári arborétum meglátogatása jó ötlet. Remélem a fák, bokrok, és minden egyéb túl fogja élni kislánykámat
puszi!