2008. július 21., hétfő

Kérdések

Múltkori bejegyzésem utáni éjszaka kicsi fiam kiengedte azt a bizonyos kisördögöt és miután éjjel fél 2kor felébredt nem volt hajlandó visszaaludni úgy kb. 3ig. De amúgy semmi baja nem volt, hisz ha felvettem, átvittem az ágyunkba boldogan játszott és nézelődött tök kómásan, csak amikor vissza akartam helyezni a kiságyban akkor került elő az emlegetett sikítás. Nem aludt vissza sem egyedül, sem mellettünk, ezért anya fogta a kispárnáját és a jó kemény és hideg padlóra kucorodva alvást színlelve lefeküdt és várta, míg édes kisfia elalszik. Ez vált be.
Azt hiszem csak egy kis éjszakai játékra volt szüksége. Nem nagyon olvasok szakirodalmat a gyermeknevelésről, de úgy gondolom ez nem a megfelelő idő a játékra, ugye???

A másik számomra kérdéses dolog a kisfiammal kapcsolatban már egy kicsit veszélyesebb rá nézve. Az utóbbi időben észrevettük apával, hogy ha valahonnan hazaérünk és lerakjuk a gyereket, hogy másszon, ő első körben a homlokát a padlóhoz érinti (azt hiszem nem Mekka felé) nem kis erővel. Aztán tegnap észrevettem, hogy ezt máskor is csinálja, ha fáradt, és ha valamit nem tud elérni és megvalósítani akkor vagy a padlóba, vagy bármibe elkezdi verni a fejét. De nem ám úgy finoman, hanem néha úgy hogy nekem is fáj.
Erről sem olvastam, de azt hiszem ez sem normális.
Persze lehet, hogy csak a padlóhozverdeséses hiszti előszele...no, de akkor is én ezt nem akarom ...

Egyébként a napokban nyűgösködik az úrfi, de minden oka megvan rá, hisz éppen 2-2 foga jön egyszerre, a kisőrlők, és rettenetesen meg vannak duzzadva. 3 már előbukkant, a 4.még nagyon feszít. Szurkolok, hogy minél hamarabb túl legyen rajta.

Pénteken meg irány Zalaegerszeg..megyünk vele a nephrológushoz. Én már előre rettegek...de nem tudom hogy fogja viselnia vérvételt és a többit. Meglátjuk.
Szeretem.

0 megjegyzés: