2008. július 7., hétfő

Olaszország

Múlt hétvégén megesett életünk első külföldi nyaralása, és nem véletlenül írtam többesszámban, mert nekem is ez volt az első. 5 napot töltöttünk Caorle mellett egy kempingben, és én végigparáztam az előtte lévő napokat. Felmerültek a kérdések bennem, hogy mi lesz, Zénó hogy alkalmazkodik a megváltozott körülményekhez...hát kár volt. Zénó a maga tüneményével minden akadályt simán vett és nagyon boldog és kiegyensúlyozott napokat töltöttünk ott. A tengert ugyan még utálta, de hát megértem...hideg, sós, hullámzik...egy 1 éves pasinak ez a kihívás még nem jött be. Szerencsére nagyon bababarát kemping volt és baromi jó saját strandokkal, ahol az én kis pasimnak tökéletes pici, meleg, nem hullámos, nem sós medencék voltak. Na...azt élvezte. Kirándultunk is, városnézés...stb. Velencében én már 1szer voltam karnevélon, de most még jobban elvarázsolt. Próbáltunk arra közlekedni. amerre nem taposták egymást a túristák és sikerült is felfedeznünk csodás kis utcákat és házakat. Tudni kell rólam, hogy tetőterasz mániás vagyok, úgyhogy arra vitt az utunk ahol megcsillant egy-egy tetőterasz. Mindent összevéve, és levonva nagyon jól éreztük magunkat. Zénóval beültünk kis parkba megetettük, vaporettóztunk, amit az én drágám végigaludt, majd tettünk egy röpke fél órás látogatást Buránón, ami szintén varázslatos kis sziget.

Azt azétr elmondanám, hogy magamtól sosem mennék Olaszországba nyaralni, de örülök, hogy a barátaink elhívtak. Egyszer még szeretnénk elmenni Velencébe, valamikor, amikor sokkal kevesebb ember taszigálja egymást az utcákon és nincs 10000 fok. Talán egy szeptemberi-októberi hétvégén...Biztos csodás akkor is ...

Talán addigra Zénó megtanul járni, mert sajnos Velence nem baba és babakocsibarát...lépcső hegyek és két híd kivételével sehol egy rámpa...sajnálom szegény kerekesszékes embertársaimat, hogy nem juthatnak el Velence minden részére. És ezen egyébként nagyon meg is lepődtem és kicsit fel is háborodtam.

Következő bejegyzésem Zénóról fog szólni, hogy ki ő és hogy szerencsére mi kaptuk őt ajándékba az élettől.

1 megjegyzés:

Perec írta...

Velence csodás, meseszép, de sztem nincs olyan időszak, amikor nem taposnák túristák egymást :) örülök h jó volt a nyaralás!!!