2008. augusztus 7., csütörtök

Tegnap esti hányás

Alsónánai beszámolóm előtt le kell írnom a tegnap estét. Nem, nem volt beteg az én galambom, csak anya elkövetett ismét egy óriási hibát és a szúnyogírtó helikoptert megmutatta kisfiának. És mindet vacsi előtt. Na az én kisdedemnek több sem kellett, rágörcsölt a helikopira és csak az nézte volna, de hát az már rég elröpült. Nem és nem volt hajlandó mással foglalkozni, így a vacsit az erkélyen próbáltuk belediktálni az úrfiba nagyon kicsi sikerrel. BEMBRÖMBRÜM-ez a helikopter Zénó nyelven. Na ez a szóféle kb. úgy 50x hagyta el a száját, mindezt legörbített szájjal és szomorú ábrázattal. Sajnos nem jött a heli többet, így nem igazán nyugodott meg kispocok. Vacsi után ahogy máskor bele a kiságyba, otthagy, és pocok alszik...ez máskor így működik. Na tegnap BEMBRÖMBRÜM és sírás volt a helyzet és kb. 1 perc múlva hányás. Anya gyorsn öltöztetett, ágyat húzott, felmosott...na de a szőnyegből nem sikerült teljesen eltüntetetnem a bukét és rá is fáztam hisz lefeküdtem mellé, hogy elaludjon, de a kiságy nem anya biztos így általában a szőnyegre fekszem le, ha nagy ritkán így alakul a helyzet, hogy csak így alszik el. Így most közel fél órán keresztül mozdulatlanul szagoltam gyermekem gyomortartalmának ottmarado szagát. Ez az anyák sorsa...
De a helikopival nem tudom mi lesz ma? Lehet, hogy el kell mennem a helikopterboltba és vennem kell neki egyet??????????????????

Hétvégénkről talán a délelőtti alvás ideje alatt tudok írni, mert most már felébredt és énekel a pocokúrfi.

0 megjegyzés: