2009. február 27., péntek

Vadak közt

Az én Mauglim, mikor struccokkal és tigrissel alszik. És aki lassan már körmondatokban is beszél. És bármit utánunk mond és meglepő módon helyesen és helyes szitukban használja a kifejezéseket. Sőt teljesen jól ragoz. Bár az -ikes és nem -ikes igékkel még hadilábon áll, de majd belejön- Tegnap az angoltanárommal elhangzott párbeszéd: (az én kérdéseimmel)

- Mit csinál apa?

- Dógozik.

-Hol?

- Köjmenden.

- És mit csinál ott?

- Szajakodik. (szarakodik, tőlem hallotta, mert azt nagyon tud az apja)

Na, nem pont erre az információra voltunk kiváncsiak, de hát ezek után, mivel mindenki feküdt a röhögéstől, már kit érdekelt, hogy mit is csinál az apja.

Legújjabban mindenkiről azt kérdezi, hogy "micsinyának?"



Este pedig mikor letettük aludni, kicsit előbb, mert torkos csütörtök keretében a város egyik jó kis éttermébe készültünk, persze ő azért sem volt hajlandó gyorsan elaludni, és névsorolvasást tartott. Jó tíz név után előlről kezdte. Végül sikerült magát bárányok helyett nevekkel álomba ringatni, és mi elmentünk kajálni. Tejszínes currys csirkemellet ettem rókagombás rizottóval...húúúú.Apa pedig bazsalikomos briesajttal és serranói sonkával töltött csirkemellet evett burgonyapürével...nem volt elragadtatva, bár én már az elején elmondtam volna neki, ha kérdezett volna, hogy ez egy sima sajtos-sonkás csirkemell lesz krumplipürével. :))))

1 megjegyzés:

Perec írta...

Ilyen képe van Nixonnak is, igaz, ő mezei háziállatokkal aludt, úgy mint, egér, meg kacsa...de hát, egy lány ne vaduljon:)
Torkos csütörtök: hát bazi irigy vagyok, bár az általad megevett, és ha jól számolom, már meg is emésztett kaja nekem ismeretlen, na jó, a rízs még megy, de azért biztos jó volt. Aptyának meg kellett flancolni? hihi