2009. március 11., szerda

Megjöttünk

Megjöttünk Sopronból, már hétfőn csak még nem volt időm írni. Minden rendben zajlott, Zénó nagyon élvezte, szépen elaludt mikor letettük aludni, azzal az apró hibával, hogy éjszakánként vendégem volt az ágyban. Bár megértem, hisz ő nincs hozzászokva, hogy együtt alszunk és más is mozgolódik, neadjisten horkol a szobájában. Így éjjel felébredt, mellém kérezkedett és eygik éjjel úgy aludtunk el, hogy átöleltük egymást. olyan jó volt, csak kár, hogy én nem tudtam így jól aludni. Reggelenként elég korán kelt, így a vendéglátók sem sokáig tudták húzni a lóbőrt, de nem kérték ki maguknak amikor az én kisfiam beállított hozzájuk.
Mindenesetre ádás, hogy külön alszunk, így jobban ki tudjuk pihenni magunkat, bár biztos meg lehet szokni azt is, ha együtt alszunk.
Igazából nem volt olyan az idő, hogy sokat csavaroghattunk volna, de Zénó volt a fiúkkal az OBI-ban és borért. Igazi pasis programokon vett részt. Bár ő mindig úgy indul el otthonról, hogy "csajozni" megy. Tegnap viszont kijavította az apját és mondta, hogy nem csajokhoz, hanem kisjányokhoz megy.Azt hiszem nemének megfelelően viselkedik.
Én egy kicsit most olyan negatív időszakban vagyok, de majd elmúlik. Valahogy kevésnek és élettelennek érzem magam, de lehet, hogy most az is vagyok. Jön a tavasz és feltöltődök, ígérem magamnak.

0 megjegyzés: