2009. március 24., kedd

1. Hol fogtad utoljára valakinek a kezét? Néhány perce sétáltunk Zével a szobájába, hogy kivegyük a pelust.
2. Ha megélnél egy háborút, szerinted túlélnéd? Megpróbálnám és azt hiszem sikerülne.
3. Bealszol a tévé előtt? Ritkán.
4. Ittál már tejet közvetlenül a dobozból? Igen.
5. Nyertél már valaha betűző versenyt? Soha, és azt hiszem nem is hiányzott soha ez az elismerés.
6. Mi volt a legnagyobb vitád valamilyen baráttal? Szombaton megpróbáltak meggyőzni, hogy az hülyeség, hogy inkább kevesebb pénzből élnék, minthogy kevesebbet lássam a pasimat.
7. Gyorsan gépelsz? Nem.
8. Félsz a sötétben? Csak ha egyedül vagyok.
9. Most van valaki, aki tetszik? Mindig van aki tetszik.
10. Miért ért véget a legutóbbi kapcsolatod? Jujujj...11 éve vagyok a pasimmal...nem is tudom ki volt előtte a pasim...ja, talán mert nem szerettük egymást eléggé.
11. Szerencse számod? 9
12. Nyertél már lottón? Nem, lehet hoyg azért mert nem is lottózom.
13. Most iszol valamit? Fogok, kávét és gyorsan.
14. Okosnak tartod magad? Nem, bár amikor elvégeztem a főiskolát meglepődtem, mert azt gondoltam azt csak az okosok tudják.
15. Ettél valaha bogarat? Bicajozás közben előfordult már, hogy mákos lett a fogam, és ha muslinca került a borospoharambe annak is csak azt mondtam, hogy húzza össze a lábát.
16. Most van valaki/valami, aki/ami hiányzik? Apa elment Pestre, csak holnap jön. És ha nem lennénk Zével vesebetegek...az biza jó vóna.
17. Mit kérsz karácsonyra? Jó hosszú listám lesz addigra.
18. Ismered a muffin embert? Nem is tudom...jó pasi? Akkor bemutathatná valaki.
19. Beszélsz álmodban? Nem mondta még senki.
20. Emlékszel az első csókodra? Igen, bár abban a pillanatbanmikor megtörtént annyira természetes volt, hogy nem is vettem észre.
21. Reptettél valaha sárkányt? Nem, de biztos fogok Zénóval.
22. Mikor mentél legutóbb úszni és hova? Na, erre nem emlékszem. Talán tavaly nyáron a tengerben. Ez viszont így leírva gáz...azt hiszem.
23. Sikeresnek tartod magad? Igen alapvetően annak.
24. Kábé hány ember száma van a mobilodban? Passz, most lusta vagyok megnézni, de sok bár csak kevéssel rendszeres a duma.
25. Szerettél volna valaha kapni egy lovat? Igen és nem részletekben. :)
26. Mik a terveid holnapra? Valószínüleg Zénóval leszek itthon vagy bárhol.
27. Mit csináltál múlt hétvégén? Vacsizni voltam, kerteztem, ástam, kerítést csináltam, a maradék időmben Zénóztam.
28. Most hiányzik a suli? Igen, jó volt.
29. Mikor mondta neked valaki utoljára, hogy szeret? Ha Zénót nem számoljuk...?????nem tudom
30. Szeretsz szingli lenni? Néha bizisten jó volna
31. Szereted a szobádat? Igen, bár van még mit beszerezni...
32. Ki a hősöd? A héten Zénó lesz, amikor megkapja az oltásait.
33. Lógtál valaha a suliból? Rendszeresen (középiskolában) (Melissa ezt nem elhinni és utánozni)
34. Most mit fogsz csinálni (miután kitöltötted a tesztet)? Újra tisztába teszem Zénót, mert bűzlik.
35. Mi a kedvenc ételed? Vadas.
36. Ha összezárva kéne eltöltened 24 órát egy emberrel, legszívesebben kit választanál? A családom és barátaim közül bárki, de 24 órát igazából bárkivel kibírok.
37. Ettél valaha kutyakaját? Nem és nem tervezem.
38. Őszinte ember vagy? Igen, bár csak addig amíg nem kell vele megbántanom másokat.
39. Szereted a ham & eggs-et? Igen, együtt és külön is jöhet.
40. Mi az a három dolog, ami mindig nálad van? A táskám, amiben a 3 dolgon kívül van még száz.
41. Van valamilyen sebhelyed? Császármetszés helye és a szemem alatt egy Bonanza jel, ami egy 3 éves koromban biciklivel elütő gyerektől származik
42. Szereted az akciót, a pörgést? Igen, bár öregszem és nem bírom sokáig.
43. Mi szeretnél lenni, ha nagy leszel? Hát nem vagyok már elég nagy???? Nem akarok nagyobb lenni.
44. Mi a legnagyobb titkod? El kéne mondanom???Szerintem nem.
45. Milyen gyakran telefonálsz? Keveset:))))Igaz apa?
46. Hiszel a szerelemben? Van. Én egész életemben szerelmes voltam.
47. Van valami, amit szeretnél, de nem kaphatsz meg? Cysta nélküli vese nekem és a fiamnak.
48. Mi az a négy dolog, amit elsőként veszel szemügyre egy srácban/lányban? A kisugárzás.
49. Mikor sírtál utoljára? Szombaton. Mostanában gyakran sírom el magam, még lehet, hogy nem állt helyre a hormonháztartásom...
50. Kit öleltél meg utoljára? Zénót, apát, a családomat. Én mindig ölelkezem, szeretek.
51. Jól kijössz a családoddal? Igen, nagyon.
52. Hol van a mobilod? Majd ha csörög megyek a hang után.
53. Mit ettél utoljára? Fasírtot.
54. Mi a kedvenc színed? Zöld.
55. Milyen filmet láttál utoljára moziban? Jajaj...ciki....3. gyűrűk urát
56. Most milyen dalt hallgatsz? Nem hallgatok semmit.
57. Most mire vágysz? Hogy ne fájjon a derekam.
58. Melyik a kedvenc kocsid? Audi és lehetőleg nagy és kombi.
59. Most nézel valamit a tévében? Megy a háttérben valami.
60. Kivel beszéltél utoljára mobilon? Anyuval.

Melissa válaszolj a kérdésekre te is a blogodban.

1 megjegyzés:

Perec írta...

hahóóó, mi zu?