2008. szeptember 10., szerda

...mert éjszaka fent lenni jóóóó....

Kisfiam, az édes, drága, éjjel 4 óra után úgy döntött, hogy ő bizony már kialudta magát és "szólt " is, hogy ne legyen már egyedül. S mivel történt ez hajnali 3 óra után (apával felosztottuk az éjszakát,3ig ő az ügyeletes éjjeli bagoly lévén, 3 után meg anya) anya kapta a kispárnáját átcuccolt a gyerekszoba padlószőnyegére. Zénó szépen abba is hagyta a sírást, és úgy tett, mint aki elalszik...na, de amikor én megmoccantam, hogy most visszamegyek jó meleg és kényelmes ágyikómba, őfelsége talpra ugrott és ott folytatta, ahol abbahagyta. És ezt eljátszottuk néhányszor. Aztán egyszer csak úgy döntöttem, hogy átviszem magamhoz, hely van bőven, mert apával külön alszunk (na, nem azért mert kihűlt volna köztünk a kapcs, hanem mert apa mostanság horkol, és anya nem tud tőle aludni). Zénó jött, hát a nagy, hitvesi ágyikóba. És kezdődött a műsor. Elsőre azt mondta nekem, hogy szia, nyanya...és talán ha nem éjjel fél 4 lett volna össze-vissza zabálom...aztán jött a falrugdosás, távirányítók megszerzésére irányuló műveletek... mindeközben néhányszor rászóltam, hogy ha nem hagyja abba, visszaviszem az ágyába, olyankor vigyázfekvésbe vágta magát és úgy tett, mint egy kis angyal, aki alszik...na, de 5perc múlva kezdte előlről...fűszerezte azzal, hogy a nyakamba bújt és puszikat adott...csakhogy nekem nem volt kedvem játszani, vajon miért????És végső pontként felkapcsolta az éjjelilámpát, mondanom sem kell, milyen érzés az éjjel közepén...na, akkor megfogtam és visszapenderítettem az ágyába...és láss csodát, fogta magát és egy hang nélkül elaludt. De ekkor már 6 órát kakukkolt az óra.

Hát így érzem ma magam...fáradt vagyok és álmos, csakhogy én nappal nem nagyon tudok aludni, így hát főzök és csinálom a dolgom. De milyen isteni levest főztem...nemrég láttam a Paprika TVben a receptet és nagyon ízlik mindenkinek a családban. Tejfölös karalábéleves... gondolom néhány embernek ez maga a szenvedés lenne, de mi imádjuk a karalábét.
(úgy döntöttem csinálok, még egy blogot és ott leírom a receptjeimet, bár valószínűleg azt sem fogja olvasni senki csak Andi barátném...így hát saját receptgyűjtim lesz.)

Délután kezdődik az angolom kisebb kihagyás után, utána meg megyek vezetni. Holnap rutinvizsga...

0 megjegyzés: