2008. szeptember 29., hétfő

Na, hogy is vagyunk???

Szóval én egy manipulatív anyuka vagyok, aki a saját akaratát akarja rákényszeríteni áldott jó kisgyerekére. Na, remélem, hogy nem lesz így. Szeretném, ha a gyermekemnek saját döntései lennének és semmiképpen sem szeretném az én életemből kimaradt dolgokat vele véghezvitetni. Persze minden szülő számára a legfontosabb, hogy a agyereke jó döntéseket hozzon, úgyhogy a rossz döntéseknél(azok, amik tényleg rosszak és nem csak szerintem) ott leszek és megpróbálom majd bevetni a manipulatív adottságaimat. Egyébként, amikor apának felolvastam hamiskásan mosolygott, majd a képembe vágta, hogy vele is ezt teszem. :-))))

Kisfiamra a messzemenőkig igaz a legtöbb dolog, a horoszkópjából, bár vannak dolgok, amik nem ennyire élesek, és sokszor veszem rajt észre, hogy valami aszcendens erősen nyomul a viselkedésében, ami azt jelenti, hogy el-el tünedezik a nyugalom az én kis Bikámból. És sajnos nem annyira hagyja magát babusgatni, mint a horoszkóp írja és mint amennyire én szeretném.

Talán jövő héten vizsgázok vezetésből és ha a szerencse és a vizsgabiztos is úgy akarja, utána lesz jogsim. Egyébként, be kell látnom, hogy kezdetben könnyebben ment és ügyesebb voltam, mostanában néha olyan bakikat vétek, hogy jujjjj. Gondolom ilyenkor már az ember úgy gondolja, hogy már tud, aztán meg nem is. De ígérem, hogy sokat gyakorolok és nem fogom veszélyeztetni az embereket az utcán.

Zénó alszik és én csak bámulom, hogy mennyire édes és sokszor szeretném felébreszteni, hogy magamhoz öleljem. De persze több eszem van annál. :-))))

4 megjegyzés:

Perec írta...

Az amennyit te szeretnéd babusgatni már nem egészséges. Ez nem horoszkóp függő:))))))
Ha letetted a jogsid, majd elmegyünk megünnepelni. Mi mással, mint kocsmázással :D
puszi

Zéri írta...

Ez biztos, hogy nem egészséges????:-)))Pedig szerintem te is így voltál. :-))))(és vagy még mindig)Puszi
Jogsi megünneplésében benne vagyok. 14-én megyek vizsgázni.

Perec írta...

Cöcö, tudod, én bak vagyok nem mutatom ki az érzelmeimet:)))) úgyhogy nem :))
vicc vót amúggggy:)
14én majd csuriban lesz a kezem.

Zéri írta...

Hát igen, én meg a skorpió véremmel állandóan szeretek. Tudom, hogy csak viccűté'. Pussz