2008. november 12., szerda

Küzdelem, hajtépés és segítség!!!!



Küzdünk Zénóval, hogy ki is az úr a háznál. Hát az a gáz, hogy néha én magam sem tudom. Tépem a hajam, amikor már nem tudom mit tegyek, hogy őkelme valamit megtegyen, vagy ne tegyen. Nagyon kitartó...ezt nem tudom kitől örökölte, azt hiszem az apjától. Jelenleg ő áll nyerésre én gyakran hamarabb feladom, de összességében nem akarom feladni. Csak tudnám, hogy amikor szépen szólás, kiabálás, fenékrecsapás, bünti után is még mindig nem azt csinálja amit mondok, mit is lehet csinálni. Lehet, hogy kopasz leszek, mert szálanként távolítom el a hajamat. Ma megette az összes ebédet és már tegnap is és ma is újra kért. Ez mindenképpen feljegyzendő, mert iylen még sosem volt. Amúgy egy édes kis ördög, aki képes egy szempillantásával levenni a lábamról és azt tenni, amit nem akarok:HÜLYÉT CSINÁLNI BELŐLEM. Brü-hü-hü....oda minden elgondolt, csodálatosan kiokoskodott, szépen eltervezett gyermeknevelési stratégiám. (De még nem adtam fel...remélem eljön a perc, amikor én győzök!!!!)

A fogyókúrám még mindig tart és jelenleg 9 kg-nál tartok, de még legalább 11 hátravan. Egyre jobban bírom kaja nélkül és néha felemelő, hogy nem forog minden gondolatom a kaja körül. Még felemelőbb, ha minden gondolatom az evés körül forog és mégsem eszek semmit. Vagy csak a töredékét annak, amit annak előtte.

Apával hétvégén sokat vetzettem és nagyon élvezem. Remélem ma is vezethetek egy kicsit. Majd jövök és írok.

(Zénó szótár bővítése:

  • Donát= Dodó(kó), Kifli= Fifi(kó), Ropi= Popi(kó), Fóka= Fóka-milyen meglepő, Ezen kívül mondja még a söprűt, a labdát, és még hosszan sorolhatnám, de nincsenek olyan magyar betűk amikkel le tudnám írni a kiejtését. )
Kicsit homályos de olyan jó pasi. Alább pedig egy nyári kép és Zé a zuhanyzóban.

2 megjegyzés:

Perec írta...

Nahát abban biztos lehetsz, hogy én ebben neked nem tudok segíteni. Nyugodtan tessen csak kiborulni, aztán megnyugodni, és folytatni a szolgálást. A győzelem perce biztosan eljön :) majd meséld el, milyen :))

Zéri írta...

Csak azt nem tudom mikor is lesz eredménye az erőteljes küzdelemnek, mert szerintem ez nem igazán rövidtávú meló. Azért kösz a biztatást. :-)))