2008. november 3., hétfő

Tegnap

Tegnap apa családjánál voltunk Győrben és környékén. Tíz éve együtt vagyunk az én drága pasimmal, de van még olyan rokon, akit most ismertem meg és akiknél most voltunk először. (Nekem ez azért furcsa, mert a mi családunk sokkal jobban tartja akapcsolatot és szinte mindig tudunk egymásról)Bár ugye Zénó volt a sláger mindenkinél. Nagyon jól is érezte magát, hiszen mindenki körülugrálta és szerette. Én is jól éreztem magam, mert én nagyon szeretem a családi összejöveteleket. na meg a barátiakat is.
Szegény kicsikémnek szorulása volt és sokszor csak arra lettem figyelmes, hogy nyög és sír. Ma reggel, aztán lett egy kis produktum, bár nem sok, szerintem még szenvedünk egy kicsit. Ma megyünk délután Zalaegerszegre nephrológiai gondozásre. félek a vérvételétől, de apa keményebb így ő fogja bevinni. nekem épp elég lesz a holnapi oltásos nap. Ma már a vizeletvétellel is szenvedtem, mert nem nagyon akarta hagyni, hogy feltegyem neki a zacskót. Azért sikerült, bár nem sok lett, talán ha felkel még enged egyet felrakni és pisil is bele. Nagy sírás árán de valahogy felraktam. Azt hiszem ahogy nagyobb lesz egyre nehezebbé válnak a dolgok. Még egy kicsit gondolkodom a második picúron, de a szívem nagyon szeretné.
Barátnőmék szerdán mennek Tapolcára bébigyárba. Kicsit el volt keseredve, hogy csak így lesz babusuk, de mindtam neki, hogy az eredmény a lényeg, hogy végre a kezében tarthassa a kisbabáját. Kicsit megnyugodott és úgy látom végre nem várnak tovább, hanem elindulnak azon a csúnya, hosszú és nehéz úton. Tiszta szívemmel kívánom nekik a mihamarabbbai eredményességet.

1 megjegyzés:

Perec írta...

Most kicsit nehezebb a dolog, de majd ha nagyobb lesz könnyedén belecéloz a zacsiba. Szorítok h minden oké legyen Zegen!
Kinek kell szurkolni baba-ügyben? K-nek???
Légyszi küld el a g-mailes címedet, mert ha nem g-mailest hívok meg a logba, havonta újra kéne hííínom
pusszanat