2008. november 27., csütörtök

Ezért nem jártam itt


















Ezt az adventi naptárat csináltam Életemnek és minden beképzeltség nélkül állíthatom, hogy varázslatosra sikerült. bár még nem kész teljesen, hisz nincsenek rajta számok, de szerintem nagyon jó lett. Kb. 40 cm-es lehet és egy nagyon édes angyalka ül a csúcsán. (jobb kép)

A számokkal meg még úgyis ráérek, mert szerintem idén úgyis az lesz, hogy kikönyörgi az összeset 2 nap alatt. És már mondja a kicsikém, hogy csokit (csokikó) hoz neki bele a télapó. Mese nincs, azt hoz neki.


Ezenkívül tegnap elkészítettem az adventi koszorút is, ami szintén profi lett (ha nem így van mások szerint nem szeretnék tudni róla). Nagyon ötletesen parafadugó szeletekkel vontam be és tök trendi lett. (Húúúúú...trendi vagyok.)

Szóval ezért nem értem rá mostanában írni, mert megszállt a kreatív szellem.Meg hát ugye kipihenni a szülinapom fáradtságait és egyebek. Talán jövő héten helyre billenek, bár akkor meg jön a NAGY KARÁCSONYI BEVÁSÁRLÁSI LÁZ. És sajnos apa szomorúságára én ezt, másokkal ellentétben... élvezem. De jövök nemsokára.

(Zénó szótár bővülése nem várt méreteket öltött, úgyhogy lehetetlen mindent leírni, ami tegnap nagy kacajt csalt számra: az ebédre azt mondta, hogy FINCSI(NKÓ). A -kó szócskát még mindig nem hagyta el, de nagyon vicces tud lenni. Ja és a másik kedvenc: OKÉ(KÓ))

1 megjegyzés:

Perec írta...

A kocsmázást kéretik sűrűbbé tenni!! Tök jó neked h kreatív vagy, és jól is csinálod!! szépek, minden. Zé különösen, a bőrönddel halálos. puszi