2008. november 11., kedd

Mr. Proteus

Azóta nem is írtam, hogy megjött Zé vizeletbakter lelete. Találtak a vizeletében Proteus nevű bacit, ami a dr-néni szerint undorító egy kórság. Neten is olvastam róla és igen az is azt írja, hogy nagyon makacs és baromi nehéz kiirtani a szervezetből. Mindegy megpróbáljuk, jelenleg Zinnattal. Reggel este nagy küzdelem árán beletuszkolom kisgyermekembe az undorító állagú és undeorító tutti-frutti ízű kutyulmányt. Eddig sikeres a terápia azon része, hogy bevegye, de még 6 napig kapnia kell, mert 10 napos a kúra.
Egyébként minden rendben velünk, kisfiam boldog másféléves gyerek és a kezdődő dackorszak szele meg-megcsap minket. A tegnapi nappunk maminál ennek szellemében zajlott. Bármit mondtam, vagy tettem, csak olyan dolgot volt hajlandó tennni, amit nem volna szabad és ha szépen szóltam is felállt az ágyon (engem meg a szívinfarktus kerülgetett), és ha csúnyán szóltam akkor is, ha büntiből a járókába került akkor is első útja a szabadulás után az ágy volt, ha a seggére csaptam akkor is. Na most légy okos anyuka, úgy mégis ilyenkor mit csináljak?Megpróbálkoztam a figyelemeltereléssel is de az sem vezetett eredményre, nem és nem ....ő az ágyon állva próbált meggyőzni arról, hogy neki igenis önálló akarata van és nem és nem enged ebből az autonómiából. Mit ne mondjak, majdnem sikerült is meggyőznie. Jelenleg ennyi, mert most arról próbál meggyőzni, hogy nem akarok én írni a blogomba. Ez most sikerült neki. Folyt. Köv.

0 megjegyzés: