2008. november 5., szerda

Vezetés élesben

Tegnap azt elfelejtettem írni, hogy hétfőn végre átvettem hivatalos vezetői engedélyemet. Aztán este Zét lepasszolva el is mentünk vezetni apával. Kimentünk a telekre, odafelé csak forgalomtól mentes úton vezettem, hisz még nem ismertem az autót. De hazafelé már apa megengedte, hogy Nemesrempehollósról én vezessek szhelyig, és még a városban is én vezettem. Boldog is voltam nagyon. Egész jól ment, eltekintve attól, hogy az autó egész más, hisz ez diesel én meg benzinesen tanultam, de ez még jobb is, csak meg kell szoknom. Egyetlen egyszer húztam csak fel magam, amikor valami barom a körforgalomban rámdudált, mert nem voltam elég gyors. de ez van, inkább egyenlőre lassan közlekedem, még ha ilyen barmoknak ez nem is tetszik. Ez van. Élvezem nagyon. Ma este is megyünk egy kicsit. Várom.

0 megjegyzés: