2009. január 5., hétfő

Juj-juj

Nemsokára érkezik hozzánk A HÁZIORVOSUNK, mert kisfiamnak beadja az elmaradt oltásokat. A csupa nagybetű igenis jár neki, ugyanis reggel felhívtam, kiderült, hogy nem is dolgozik, mert a családja itthon van Olaszországból kedvenc kisunokával együtt, ő mégis azt mondta, hogy jön és ma jön. Nem is fényezem többet, de én nagyon örülök, hogy őt választottam.
Az össszefoglalás még érlelődik, hiszen a 2008-as év összefoglalására készülök, ami gondolatok össszpontosítását kívánja. De még ma lehet, hogy meglesz. Talán képeket is teszek fel, de még nem tudom mikor.
A hócipőm kissé ürült, de még vannak megoldatlan problémák.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Dr néni éljen!!
A hócipődből ami kiürült, az átjött ide :D
Remélem nem komoly bajok...tessék nekem megírni e-mailben, a lelki állapotodat romboló tényezőket. :)
puszi

Névtelen írta...

ja várom az évértékelést, szerintem én most azt kihagyom:)