2009. január 25., vasárnap

Vasárnap

A vasárnapom is olyan mint bármelyik hétköznapom azzal a különbséggel, hogy tudom, hogy apa a hátsó szobában alszik délig. Nem tudom ez jó-e?
Fincsi ebédet rittyentek-legalábbis remélem, hogy az lesz, mert először készítem. Jamie Olivertől loptam és formáltam a magaménak. Batyuban(alufóliában) sült fehérboros, vajas, gombás, kakukkfüves és póréhagymás csirkemell. Főzősblogban meglesz.
Zé ma délelőtt még nem pihente ki a tegnapi nagyszülőknél tett látogatást, és úgy gondolta, hogy nálam is beválik a borzalmas hiszti. Igaz már majdnem megőrültem, de nem és nem...Azért az vicces tud lenni amikor látom a mégnincskétéves fiamat, ahogy úgy manipulálja a 70 éves nagyszüleit ahogy akarja. A máskor olyan következetes nagypaopa, miután kimondta a bizonyos nem-et, kicsi sírás imitáció után ugrik és bármin átesve adja kisunokája kezébe amit éppen ő akar. Legyen az bármi, csavarhúzó, nagyolló, húsklopfoló, fogó, ablaktisztító, és nem bírnám felsorolni.
Apa felkelt és most elterült a nagyszobában és tv-t néz. Pihen a drága....

1 megjegyzés:

Perec írta...

a nagyszülők ilyenek, bár nekem anyu azért következetesebb, de az nagyon vicces amikor anyós négykézláb mászik mert Niki a hátára akar ülni :)
A főzős blogod nem linkeled ki?
Mühi: no comment, de az tuti h nagyon ffi